Inflyttningsfest i stora staden.

I lördags styrde Jonna, Karro o jag oss till Stockholm, (Jonna körde).
När vi kom upp lämnade vi väskorna på hotellet o traskade för o möta
Sandra i stan o äta lunch.
Jaa, det är sant, de fyra flickorna was together again...
Underbart vi lunchade på Kungshallen o sedan blevd et en vända på stan. 
Dock inte direkt nån shopping, enbart lite små grejer. 
Jonna, Karro o jag tog oss till vårt fina hotell för o piffa till oss inför kvällen. 
Dock missade i pendeln så vi fick ta en taxi till Sandra, det blev en skum resa, 
smått orolig va man under turen... 
Taxiresan in till stan sedan blev inte bättre den, det slutade med att vi åkte taxi 
för ca1100kr igår, jag ska sluta åka taxi, alltid nått skumt när jag gör det! 

Vi blev bjuda på en mycket god middag hos Sandra, otroligt mysig lägenhet 
de bodde i Sandra o hennes man, Tobbe. 
Det trillade in mer o mer folk ju längre kvällen gick o det va mycket trevligt. 

Runt 23 tiden beslutade vi (Jonna, Karro o jag) oss för att åka in till stan som 
sagt för o besöka Stockholms uteliv. 
Vi hamnade på Sturecompagniet, mycket folk, dans o 2 mycket starka shotar han vi med.
Vi traskade sedan vidare, hamnade utanför några ställen o träffade många olika 
människor trevliga, skumma, snygga, roliga... haha ja allt finns i Stockholm.

Vi landade på hotellet vid 3 tiden o somnade snabbt efter en lång men mycket trevlig/rolig
dag. Mumsig hotellfrulle blev det imorrse o sedan styrde Jonna oss hem till Örebro. 

En fråga? 
Bakfylla kommer det med åldern?? 

Har aldrig i mitt liv varit bakis, har alltid varit på topp dagen efter, inga problem. 
Men ack, idag... Jag har aldrig vart så dlig i mitt liv.
Mått illa o vart helt slut! 
Ska det vara såhär nu? 
Jag trivs bra med o inte vara bakis, vad kan man göra? 
Eller har det o göra med vad man dricker?
Ojoj, kanske åldern? 

Dagen fick sluta med lite träning o det vanliga besöket hos mormor.
Helgen har vart mycket bra, glad att jag har så fina flickor, 
trotts att vissa av dem har sätt som sin uppgift att driva med 
stackars lilla mig ibland, nämner inga namn!!!

image524 

image525

image526

image527

image528

image529

image530

image531

image532

image534


image533

Puss o hej trevlig helg! 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0