Im a sessa...

Jag vet inte vart jag ska börja!

Jag börjar med o hylla världens 3 bästa vänner, Karro, Jonna och Sandra!
Helt otroliga tjejer, jag önskar alla hade några som er.
Med er behöver man inget mer.

Fick order om o vara hos Karro kl. 10.15 idag, då blev jag bjuden på frukost.
Sedan fick jag min födelsedags present....
Jag skulle kl 12.00 idag få gå till Make up stor o bli sminkad o få köpa smink.
Helt otroligt sjukt kul...
Inte nog med det, karro o jonna hade även bestämt att jag skulle få köpa nått fint
o ha på mig ikväll när vi ska ut o äta.
O nu har Karro piffat mitt hår också.

Jag är så JÄVLA snygg!!!!!!
Åhå, jag har känns mig som en sessa hela dagen verkligen super lyxigt!


TACK MINA UNDERBARA, NI ÄR BÄST!!!!!

image568

image569


Kommentarer
Sandra

Du är skitsnygg!!!

2007-10-20 @ 18:29:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0