IKEA

I tisdags va Karro o jag på IKEA, måste erkänna att ja va inte så pepp på o ta bussen till IKEA
(buss är inte en favvo).
Men va fasen, en utflykt på en vardag kan väl inte bli fel?
Alltid trevligt när man väl kommer iväg, o det va det verkligen...

Vi shoppade massa bra o ha saker... mm joo verkligen.
Jag fick med mig 2st kokböcker o 3st doftljus, o vad karro fick med sig vet jag knappt
men full o tung va påsen o mycket ljus fanns i den... =)

image572

Karro på bussen från IKEA, i ett viktigt samtal...


image473

Kolla min nya stil, tack vare karro har jag börjat o ha snelugg, eller
ja ja ska försöka ha det i alla fall... =)

Senare på denna resa fick Karro en chock ang min dåliga cirkulation,
så fort det blir lite kallt ute så ''dör'' mina fingrar de blir delvis vita.
Det är äckligt, någon som vet vad man kan göra åt saken?


Kommentarer
Anna

Så blir min mammas fingrar också! Det är bara vantar som gäller... Prova lägg i en sån där liten värmedyna i vanten!

2007-11-06 @ 19:56:51
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0