Högskoleprovet

image575

Mellan ca 8.30-16.20 har jag spenderat min lördag på universitetet i Örebro.
Varför?
Ja det undrar jag med...
Jag bytte min sovmorgon o min shopping mot
att göra högskoleprovet.
O inte gick det speciellt bra heller tycker jag.
Har dock inte rättat än men det kan jag knappast tänka mig.

Just nu är jag bara otroligt trött o seg.
Men måste pigga till mig för 19 kommer Eve hit o sen ska
vi träffa Linnea o äta sushi.
O sen vill Karro ha med mig ut.
Det sista måste ja klura länge på dock, just nu lockar sängen mest av allt!

Frågan är nu vad som gör mig piggast, sova en stund eller ta en promenad...
Efter dagens stillasittande så skulle en promenad vara skön
men som sagt sängen ser skönt ut!
Eller ska man ta o baka muffins?

Får se vad det blir...






Kommentarer
Anna

När får du resultatet?

2007-11-06 @ 19:47:38
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0