För bra för sitt eget bästa...

image549

Kvinnan är för bra för sitt eget bästa.

Karro en riktig vän.

Behöver jag gråta kan jag ringa till Karro.
Behöver jag skratta kan jag ringa till Karro.
Behöver jag prata kan jag ringa till Karro.
Behöver jag smakråd kan jag ringa till Karro.
Behöver jag recept kan jag ringa till Karro.
Behöver jag gnälla kan jag ringa till Karro.
Behöver jag stöd kan jag ringa till Karro.
Behöver jag bara fördriva tid kan jag ringa till Karro.

Hon svarar till 98%.
O jag vet att hon alltid finns där för mej.
Precis som jag alltid finns där för henne.

Jag tror mycket på att
''man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad''.


Ingen är så rik att hon har råd att förlora en vän


Att le är det näst bästa du kan göra med läpparna


image550




Kommentarer
karolina

Men vad gullig du är! Så bra är jag faktiskt inte :) Jag låter som om jag vore Guds bästa barn. Tack gullunge!

2007-10-16 @ 08:41:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0