Dumma Gubbe!

image574

Igår va ja sååå arg!!

Kanske har jag sagt det förut men jag letar lite smått efter en bil.
O igår kollade jag Blocket.se o hittade en super söt bil
som verkade vara mer än perfekt.
Pappa hjälpte mej o ringa på den o gubben som ägde den bestämmde
en tid då vi skulle få komma o titta på den.
(Eftermiddagen gick som på moln...)
Han bestämmde mellan 16,45 o 17,00.
Pappa åkte tidigare från jobbet för att vi skulle hinna.
16,45 ringde vi o meddelade att vi var på väg,
då får vi svaret att han redan har sålt den...

FÅR MAN GÖRA SÅ???
hAN BESTÄMMDE JU NÄR VI SKULLE KOMMA...
DET VA JU INTE SÅ ATT VI INTE KUNDE KOMMA TIDIGARE...
FÖRBASKADE GUBBE!!!!

Så otroligt bitter var ja igår.
Tur man blev lite gladare på kvällen...


Hoppas jag hittar en bil snart, kallt so cykla...



Kommentarer
Anna

Nää, så får man inte göra...
Men du, varför bil? Jag tror det är högst överskattat. Du måste ha garage, och tanka och skrapa rutor. Och du mejar ner miljön. Nä, cykla på du, och det finns ju en massa bussar!

2007-11-06 @ 19:51:13
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0