4/10 Kanelbullensdag


image514


Imorgon är det kanelbullens dag.
O självklart har jag precis som förra året tänkt ta med bullar till jobbet.
Eller ja i år verkar det mera vara ett beslut på jobbet.
''Alexandra tar med bullar 4/10''
Vilken tur att jag tycker om o baka, haha!
Faktiskt blev de ganska fina o mycket goda, o det luktar så gott!
När jag kom hem ikväll så satt lukten fortfarande kvar här hemma, mmm tycker om! 
Mysigt o komma hem när det luktar nybakat.
 
Bra att bullar har fått en egen dag tycker jag... *L*


image515
Jag som bullmamma!


Kommentarer
Anna

Men visst borde man införa äppelkakans och chokladbiskvins och kladdkakans dag också?

2007-10-04 @ 10:28:56
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0