Snö...

Förhandsgranskning av bild

Sist ja skrev att det snöade så överdrev jag en aning om mängden...
Men idag behöver ja inte vara rädd för det.
Enligt mig är det massa snö nu o det är inte alls kul.
Visst det är lite lite ljusa, men kallt o halt!

Imorse märkte jag ett till + i och försig,
Jag behövde inte skrapa rutorna,
 det var bara o borsta av Aurora o åka iväg.
Kan det ha med snön o göra kanske?
I såfall kan det väl få snöa lite då.

Men nja ja vet inte...
Nu får det räcka enligt mig i alla fall...




Kommentarer
Anna

Haha, eller så hade det kanske med plusgraderna att göra, toker :)
Synd vi inte kunde ses... Nu drar jag hem igen, men kom gärna och hälsa på!

2007-11-26 @ 18:13:07
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0