SNÖ!

image610

När jag tittade ut genom fönstret imorse så såg jag att det regnade.
Eller vad jag trodde va regn, när jag kom ut insåg jag att det va något vitt som
låg på marken o på Sixten.
Det snöade, o det va som småspikar...
Såg knappt inget o ont gjorde det.

Okej det är kanske inte lika mycket snö som på bilden,
eller okej ärligt så är det absolut inte så där mycket snö,
det är knappt så att det ligger kvar på marken.
Men det finns där i alla fall.
Bilarna hade snö på sig.

Jag tycker inte alls om tanken på vinter just nu. 
Men jag tackar syster för regnstället jag fick när jag fyllde. 
Första gången jag använder byxorna o 
även första gången som jag kommer torr till jobbet efter o ha cyklat i snö/regn. 
Helt otroligt skönt! 

Men jag tycker inte om det, jag vill ha bil nu! 

(Känns fortfarande lite onödigt o skaffa bil men va fasen. 
Kanske är det dags även för mig nu. 
O det ska bli skönt o slippa vara beroende av o få åka med andra.
Men men vi får se om jag hittar något som passar mig!)

Just nu längtar jag mer till något i stil med detta,
visst ser det lockande ut?

image611



Kommentarer
Anna

Nix, nån snö har jag inte sett till...
(Det var på SVT, finns på hemsidan, och ett nytt program går ikväll!)

2007-11-07 @ 16:09:02
URL: http://nanannan.blogg.se
Linn

Åh, SNÖ! Det LÄR vi ju få vänta på ETT ANTAL månader här nere i sabla SKÅNE.. :P (Hör du undertonen av avund?)

Jag utmanar dig!
http://linnnn.blogg.se/1194446882_ok_jag_antar_vl_utman.html

2007-11-07 @ 16:49:40
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0