SMS

Eve skickade ett sms till mig igår, ett sådant trevligt som man ska skicka vidare,
o ja ja vet det är jätte bra o skicka sådana till mig för ja kan inte låta bli o skicka vidare dem. Får så dåligt samvete om ja inte gör det,
trotts att jag inte tycker om dem alls! Men men vilket fall, i detta stog det:

Beskriv mig med ett ord, bara ETT.
Sänd detta ordet till mig och sänd detta sms till 5 vänner och
se vilka konstiga beskrivningar du får tillbaka.


Fick tyvärr bara 3st ord tillbaka men jag tackar så mycket för dom orden,
blev varm i hela kroppen av dem.
( o man får bara hoppas att dom är sanna...)

1. Stjärna
2. Varm
3. Underbar





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0