sluta!

image588


Nu får jag panik...

Det är bara första november o
i säkert 1 vecka redan har det funnits tomtar o andra röda saker
ÖVERALLT! 

Inte nu?? 

Det är ju lååångt kvar till jul, jag har ingen julstämning, 
o absolut ingen lust o börja tänka på o köpa paket o klä granen o ha mig. 
O absolut ingen snö än...

Nej ja vill inte än...

Absolut inte så att jag inte gillar julen. 
(Dock är den överskattad...) 

Men nu?
Nej sommaren har ju inte börjat än om jag får säga va ja tycker.
Måste kanske inse att julen snart är här?!

Detta året har gått så fort, vad har jag gjort?
Vad har hänt?
Har det vart ett bra eller dåligt år?
Hur ska året sluta?
Vad önskar alla sig?
Vad önskar jag mig?
Vad händer på nyår?
Ska jag göra köttbullar iår igen?

Oj!


Kommentarer
Linn

Neeej! Sluuuta! Jag får paniiik!
*håller för både ögon och öron*
Visst, julen är supermysig, det tycker jag verkligen. Barnsligt förtjust i allt som har med julen att göra, men att REDAN behöva fundera ut vad som händer på nyår, planera julklappar till folk.. NEJ TACK. Håller med dig; det är på tok för tidigt!

2007-11-02 @ 09:04:59
URL: http://linnnn.blogg.se
Anna

Det är alldeles lagom... Eller nästan försent. På tooook för sent förresten... Egentligen borde det vara jul alla dagar året om!
God Jul!

2007-11-06 @ 19:17:10
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0