Bort...

image584


Igår ringde mamma...

Den 9/11-13/11 ska hon o jag åka till Frankrike.
Hon måste åka ner pga problem i lägenheten o vill inte åka själv.
Så snabbt bestämde vi oss för en trevlig tjejhelg.
Våra planer va o ta en dag i sthlm denna höst men
det blev en weekend i Antibes istället...
 
O jag klagar verkligen inte.
Känns som jag verkligen kan behöva komma bort lite.
Ta långa promenader vid stranden, läsa, shoppa, äta gott
o mest av allt, så hoppas jag på o få lite SOL!!!

Ska bli så skönt, inte långt kvar nu...
Det går fort... bara 1vecka och 1 dag faktiskt!

Me like!


image585




Kommentarer
Linn

Så mysigt! Jag vill också ha en tjej-helg/resa med min mamma sådär någon gång. :)

2007-11-02 @ 09:05:42
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0