Är jag en bonde?

Hittade ett test där man kunde som om man är bonde eller inte o detta är mitt resultat:

Du ÄR en bonde!
Grattis! Du är bonde och alltså het!

Termer som ensilage och flyghavre är vardagsmat för dig.
Du har ingrodd gödsel på dina gummistövlar, klär dig i flanellskjorta och brynja.
Du kan lockropet som korna lyssnar till på kilometerhåll.

Och om du mot förmodan inte är bonde,
så gissar vi att du kan ha stor framgång och dejta en bonde.


Mmm... vet inte riktigt det va, flanellskjorta, brynja o gödsel...
Vi kanske inte ska överdriva det hela...
Nog för att jag älskar djur o tycker det är mysigt på landet.
Men vem vet, kanske är det mitt öde?

Kolla hur mycket bonde är du?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0