Vår ruset...

Igår, 22/5 gick vårruset här i Örebro av stapeln igen, vet inte om det kan vara 7 eller 8 året som jag o syster springer det, ja många år är det vilket fall...
O lika kul o lika pirrigt är det varje år... *L*
I år bestog vart lag av, jag, min syster, Jonna, Camilla o Maria
( vår sista deltagare fegade ur men trotts detta var vi ett lag o fick vår matkasse...).
Aldrig har det gått så bra, 29,43 min sprang vi dessa 5.1km, trotts mitt halsonda gick det jättebra kände mig stark... Känns så skönt när man får resultat för all träning man lagt ner.
Nog för att jag tränar för att det är kul men lite resultat vill man ju ha också...

Men dessvärre var det nog inte så bra att jag rusade på som jag gjorde, som sagt hade jag ju ont i halsen under dagen o under loppet... Vilket slutade med att jag ingen röst hade kvar alls när jag kom in.
O även idag, dagen efter blir en tyst dag, inte mycket krax som kommer från mig inte...
Får se, hoppas på att jag kan träna ikväll vilket fall, ska ta en sväng o shoppa en hel del på apoteket efter jobbet hade jag tänkt mig... Vill inte bli sjuk...
Passar absolut inte in i min planering just nu!
Gör det det någon gång? Men jag vill boxas med Eve-Masken idag...

image213


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0