Sluta analysera allt...

Det är helt sjukt, satt precis o läste lite på aftonbladets hemsida...
Hänger så dåligt med i nyheterna nu för tiden, inte har jag någon tidning o den här på jobbet bläddrar man mest igenom bara, nyheterna på tv hinner jag väldigt sällan se o hinner jag så måste jag säga att det oftast finns något annat jag hellre ser...
Men vilket fall så satt jag nu snabbt o kollade igenom aftonbladet.se, mycket mord o våldtäkter är det som vanligt, det är en av anledningarna till att jag inte anstränger mig för nyheternas skull, man blir så deppig o nästan rädd för o gå ut ju...
Mitt intresse fastnade denna gång för en rubrik som löd:
'' Om Tinky Winky är bög ska han stoppas''.
Hallå vad är detta? Teletubbies är ett barnprogram, hur kan man vinkla en lila figur till att han är bög? Han finns inte, han är påhittad, bara för att han råkar ha handväska ibland?
Seriöst ge er, ena dagen är Lilleskutt bög o nu är det Tinky Winky...
Låt barnprogrammen vara, kom på något bättre o lägga krafter o pengar på.
Inte fasen blir barnen homosexuella pga av att de tittar på ''fel'' program?
Nej ge er nu för fasen...
Nu är alex upprörd... haha!

Så vad säger ni, är ni rädda för Tinky Winky? Visst ser han farlig ut... Skulle ni låta era barn se på honom?
image225
Mitt svar är absolut, vill barnen se den lila lilla gubben så låt dem göra det (Sen sitter jag inte här o säger att barn ska se på tv konstant bara för att de vill det men när de väl får det o de vill se tubbies så låt dem göra det, jag lovar det är inte pga av det som de kanske skulle bli homosexuella. Även om vissa vuxna konstant tänker på sex så gör inte barn det... Sluta analysera onödiga saker, lägg pengarna på något bra istället...
Det finns folk som dör utan anledning där ute, det finn de som inte har något hem...
Ta hand om dem istället!)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1081594,00.html


Kommentarer
Johanna

De ska jag baka nån gång! De verkar jättegoda!

2007-05-31 @ 09:47:06
URL: http://johannahs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0