Perfekt...

Vart ledig torsdag-fredag nu...
En helt underbar weekend!

I torsdags var det helt fruktansvärt väder, regn o grått o super as trist.
Började dagen med o tvätta massa trist tvätt, o en jogging runda i regnet, usch vad jag ogillar att springa i regn.. Men skönt när det är gjort!
Sen blev det en smarrig lunch med Karro på Java, couscous sallad med kyckling o curry dressing.. yammi!
O som alltid blev min dag bättre när jag träffade Karro, vi drog en vända på stan, sen blev det hem o baka hallon o choklad muffins... Efter det blev jag bjuden på middag hos Karro, ja vet vissa har det sååå bra!
Kvällen avslutades med bio ihop med Karro o Jonna, Beck - den svaga länken som jag skrev om i ett tidigare inlägg (även muffinsen finns i ett tidigare inlägg, rekomenderar att ta bort i alla fall 1msk kakao).
Fredagen börjades också med en joggingrunda sedan en lunch på Java, samma val av mat, denna gång med Karro, Jonna o Sandra... Sandra o jag tog sedan en utflykt till Lager 157, det må ja säga va en cykeltur att minnas... Haha! Lite shopping blev det också, ett riktigt klipp för min del måste jag säga, en super snygg pennkjol som kostat 995kr fick ja köpa för 5kr, helt sjukt! *Lycklig*
En liten vända på stan med Eve efter det, o sen hem o baka kladdiga choklad muffins, vilka man kan dö för o äta...
Kvällen spenderade jag hos Eve, blev senare än tänkt men vi hade såå mysigt, Eve sydde om min kjol o mina byxor, en kjol till henne,
jag ritade upp vårt framtida gemensamma hus...
Vi lyssnade på kära gammla aqua, vi kollade skolkataloger o drack drink... mmm
Landade i sängen runt 2.00...
Kl. ringde 9.00 o lördagen började jag med en rask promenad, sen fick jag äntligen träffa min underbara Linnea, som jag saknat henne, trodde inte jag sakna henne så mycket men jooo i did! Men nu är hon hemma, o vi har såå mycket o ta igen! Vi lunchade på Rosalie´s, jag fick ett super fint armband o en mega söt koalabjörn av henne... me like! Runt 13 plockade jag upp Eve o vi cyklade ut till Bra & Begagnat, shoppade en pöt bok om banr som skriver till Gud o en väska fick också följa med hem!
Mormor bjöd på pannkakor o på päronkaka ååå även den är o dö för... såå god! Få saker går upp mot mysig lunch hos mormor...
Sen var det dags o piffa till sig men först en joggingrunda igen!
För efter mycket om o men så hamnade Karro o jag på romantisk middag för 2 på Björnstugan...
Underbar mat... o underbart sällskap, tiden går så fort när man har roligt... Jonna & c:o slöt upp lite senare en otrolig kväll... Ja vi håller oss till det, en otrolig kväll...
Jag skuttar på rosa små moln för ett tag o hoppas verkligen att jag får stanna där ett tag!
Känslan är underbar...
Idag söndag har det inte blivit många barn gjorda, ett Station Medel blev avklarar på Friskis, innan det satt Eve o jag o mös i solen på en bänk... Skvaller med Karro o Jonna fick avsluta kvällen o nu får det nog vara dags för sängen så jag orkar upp till jobbet imorgon, känns inte lockande alls, vill fortsätta denna underbara helg ju... Dumt till tusen!

image206image208
image212image207
image209image210
image211


Kommentarer
Linn

Vilken underbar långhelg!
Men du, jogginfantasten ;).. FEM (!!!!!) kronor?! Vad är detta för lyckoställe?!

2007-05-22 @ 14:21:09
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0