Korg = Papperskorg?

image169

Jag blir så bitter, kan nästan säga att jag blir arg!
Bara för att det är en korg så får man inte därför kasta skräp i den.

Jo det är så att under de sista dagarna så har jag ett antal gånger kommit till min cykel o sätt att någon har kastat ex. bananskal, godis bitar mm i min cykelkorg...
Så äckligt... Varför? Vad ska jag med erat skräp till?
Varför ska jag ta hand om erat  skräp?
Nej BITTER kan man lugnt säga att jag blir..
Så nu har jag fått avregera mig lite... ;)

Slutligen!
SNÄLLA! ni som gör eller har gjort såhär, SLUTA med det!





Kommentarer
Anna

Vadå, hemma eller på jobbet? Ser folk inte att den sitter på en cykel? Måste vara nåt med Örebroarna...

2007-05-08 @ 10:44:38
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0