Inte min vecka direkt...

Vissa dagar/veckor har man mer otur än andra... Detta har varit min vecka!
Eller egetligen är det bara små saker som har gått fel för mig i övrigt har det varit en vanlig vecka, borde vart en super vecka eftersom det är kort vecka... Ledig nu ju, tors-sön, we like!

Har på sista tiden kännt att ja fått svårt o andas, trodde det va pollen men inte hjälpte pollen tabletterna så tänkte det va lika bra o gå till tant doktorn eftersom det blev värre o värre spec. när ja tränade...
Men inte att de kunde se vad det va, det kunde tydligen bara bli så ibland, gick inte o förklara o va inget farligt..
Så det va ju tur det. Efter 2 välbehövliga vilodagar tänkte jag mig få en träningskick, med ett riktigt bra pass i tisdags. Kommer till F&S o vad får ja se, jooo de har bytt ledare, suck! O det va en sååå dålig ledare, det finns verkligen vissa ledare som gör att F&S får dåligt rykte, varför? 
Man kan inte ha ett pass utan upptemoplåtar, eller ett pass med enbart sorgliga låtar... Nej tack, det får det vara slut på... Så nån kick blev det inte igår.
Idag när jag cyklade från jobbet så började min älskade Sixten låta konstigt igen, vilket inte passade alls eftersom jag hade super bråttom för o hinna till F&S...
Men det va bara en del till stänkskärmen som lossnade, hoppas den håller sig där tills pappa kommer hem...

Men utöver det har det vart en mycket bra vecka så här långt...
Blivit bjuden på rabarberpaj hos Karro, yammi!
Promenerat, tränat Ki (yeha!), ätit mumsig tårta o mycket mer!

O jag hoppas o tror att denna låång helg kommer bli mycket bra, inte så mycket planerat än vilket är skönt det blir lite, Shopping, träning, träffa vänner, träffa mormor, städning o tvättning o piffning hemma, kanske ut o dricka lite vin, mysa med film kanske, ska bara njuta har jag tänkt mig!
O en helt underbar sak som händer imorgon är att min UNDERBARA o mycket SAKNADE Nea kommer hem...
Saknat massa massa... Vi har massa o ta igen efter dessa 6 veckor från varanda, låter som vi är ihop... *L*
Mmm.. ja varför inte, va säger du hunny?? =)

Ikväll har jag äntligen tagit mig i kragen o lagat pasta italiano som jag skrev om för några veckor sedan..
Mycket enkelt o snabblagat, god smak med andra ord får det ett VG!
Men nu sitter jag o klurar på om man skulle lyxa till det med lite glass så här på lill-lördagen... =)
Får se om jag får lite bakinspration till helgen kanske också, nått gottit o ta med till mormor kanske?! Jo vi får nog klura på det... =)

image197image198
image199

Yee.. we look hoooot!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0