Im old...

På en väns blogg hittade jag ett test om vuxenpoäng...
Hon hade blivit 37,7år (hon är 25år)...
Skrattade lite för mig själv när jag läst det.. O tänkte att det där testet ska ja också göra...
Bah! Skrattar bäst som skrattar sist va... Själv är man 20 men enligt testet va ja 32,1år...
Men hallå! Hur skandal är inte det då? Usch kanske borde man skaffa sig ett liv i alla fall..
Så här stog det:

Dina vuxenpoäng är: 17,5
Din ålder borde vara 32.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.


Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags o sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? Eller varför inte beställa en resa till Kos?

Tips på saker att göra för att få minder vuxenpoäng:

* Börja drick öl
* Åk till Hultsfred, dvs festivalen inte staden.
* Flytta ihop med några kompisar.
* Ge dina krukväxter till grannen.
* Sälj din bild, det är omiljövänligt. (btw jag har ingen bild.. så det så..*L*)

Hur gammal är du egentligen??
Vuxenpoäng

image188



Kommentarer
Anonym

Okej, men jag blev 33,9. Loser

2007-05-11 @ 18:11:12
URL: http://karolinas.blogg.se
Anna

Hmm... jag är 34 år vettu!

2007-05-14 @ 14:50:27
URL: http://nanannan.blogg.se
Anonym

Jag har ingen ålder förrän alla vet mitt namn.

2007-05-15 @ 16:45:57
URL: http://omduvisstemittnamn.blogg.se/://


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0