Herregud...

Det är ett bra ord, som man kan sammafatta lördagkvällen med...
Herregud!

Först såg det ju riktigt bra ut ju...
Karro, Jonna, Eve o jag samlades hemma hos mej för en fördrink,
sedan bar det av mot Harrys...
Där åt vi en otroligt god middag, Karro o jag fick pasta med kyckling marinerad i soya o whiskey o Jonna o Eve åt fisksoppa (dessvärre var brödet mindre gott..
Dumt att man inte klagar ibland...).
Självklart blev det efterrätt också, Lime tårta med jordgubbar o nån choklad grejs till...
O två flarror vin drack vi till detta...
Hur underbart mysigt som helst, sedan kom Sandra o slöt upp.
Alla va på top humör o det va såå mysigt...
Massa folk o titta på o mina underbara vänner med mig...
Kan det bli bättre?

image159image160
image161image162

Sen blev det till att gå in, det vankades dans time... We like...
Attan va vi ägde dansgolvet, o attan va alla tanterna hatade oss i början... haha!
Lite mer gott att dricka blev det o en hel del flörtar spec. för vissa... (hahaha)
Men det som dominerade var självklart dansen, vilket i alla fall jag älskar,
helt slut o helt svettig...

image163image164
image166image165

Ja ja vet inte om man behöver säga så mycket mer?
Det känns som att ni kan läsa av från bilderna hur våran kväll var... haha
Men några av kvällens komentarer kan inte ungås från att nämna...

-Heter du Jonas?
-Ja??
-Nee, ja orkar inte mer, kom vi går in!
(Jonna)

-Skaru med Karro?
-Neeee
-Du vet att de stänger om 5min?
-Jaaaa
-Ska du ha dina grejer då?
-Neeee
-O du ska inte med?
-Neeee
(Samtal mellan Mig o Karro)

-Du är sexigast i världen!
(Sandra till bartendern)

-Dom vill ju stå i mitten heeela tiden... (bitter suck)
(Kommentar från några på dansgolvet om Eve o mig...)

-Vart kommer ni ifrån?
-Ludvika...
-Åh... Där kommer våran elektriker ifrån!
(Jag till några killar... intresseklubben!)


Ja va ska man säga? Vi har i alla fall bestämt att en sådan här kväll med middag o party ska vi ha minst 1 gång per månad, eller hur flickor...
Man går ut o äter kvällstid för sällan, det är ju så mysigt!
Men jag måste komma med ett sista tips!
Ska ni vara ute mellan 19.00-04.00 (eller va klockan nu blev) ha inte nya pumps... 
Återigen Alex har gjort det igen... Varför lär jag mig inte? 
Mitt motto verkar vara... ''Vill man vara fin får man lida pin, i fleera dagar...'' 
Sjukt ont i fossingarna idag, ett flertal blåsor pryder mina tosser just nu o det verkar som att det får bli en fotvårds dag snart trotts att jag inte tycker om fötter alls... Usch!
Kan ju avsluta det hela med en mindre fin bild på mig o min klädsel för kvällen, annars kan ni ju tro att jag inte ens va med underkvällen... haha!
Dagen tillbringade jag med min syster på stan o shoppade loss, inhandlade då bla den fina blusen som ni ser lite av på bilden...
image167


Kommentarer
Linn

Ååhh, tjejkvällar med efterföljande party är bara bäst! Jag och mina tjejkompisar brukar också säga "shiit, det här måste vi göra OFTARE! En gång i månaden?! JA!!" Behöver jag tillägga att det aldrig blir av? Men vi har lika kul varje gång för det.. :)
Psst! Härliga bilder! Blir sugen på att dricka vin och skaka rumpan jag med. :D

2007-05-07 @ 07:51:30
URL: http://linnnn.blogg.se
Anonym

Okej men du snackar om att jag lägger upp fula bilder på dig?

2007-05-10 @ 17:24:01
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0