Doodis...

Igår trillade det på mig ett konstigt men roligt test... =)
Det handlar om något underbart, doodis...

http://w001.candykingcampaign.com/se/

Vad blir ni? Jag blev: Chokladokrat hihi...

Med andra ord...

Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har fullkoll på vad som är bäst, rätt och finast då oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater Älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter.

Vore jag ett djur skulle jag vara en: Struts
Vore jag en grönsak vore jag en: Gurka
Min huvudpersonlighet är en: Hjälm
Min yrkespersonlighet är en: Hammar
Min fritidspersonlighet är en: Motorcykel


Ja kan det stämma? Haha, man lär sig något nytt varje dag, prova får ni se vad ni lär er!


image170


Kommentarer
Anna

Jag fick samma resultat, vad lika vi är! ;)
Fast jag tycker inte det stämmer helt på mig... "Sparar till senare", "Äter bara på fest", "Tar den godaste sist" Hell no!

2007-05-08 @ 10:40:01
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0