Det var inte igår...

Va verkligen längesedan jag var på bio...
Det är såå underskattat, riktigt mysigt ju!
Jonna, Karro o jag va o såg "Beck- den svaga länken".
De är så klassiska o bra, me like...
( o Persbrandh är ju så gubb-het..*L*)
Men usch läskigt är det på samma gång, man får sig verkligen en tankeställare...
Handlar om tjejer som blir våldtagna bla i parker o p-platser... Ska inte berätta för mycket men usch man borde verkligen börja tänka sig mera för när man går hem
sent på kvällarna...
Kommer aldrig mer gå genom en park själv på kvällen (säger jag nu i alla fall..).
Man tror inte det ska hända en själv eller någon man känner men det finns så otroligt mycket sjuka människor ute i världen så man ska inte vara för säker... Läskigt, usch törrs inte tänka på det!
Händer något sådan nån av mina underbara flickor då ska jag personligen se till att vissa straff sedan förr kommer i bruk igen... Nog är jag liten, men jag kan om jag vill ska ni se!
En film jag kan rekomendera i alla fall...

image205

Som sista kommentar måste jag bara säga...
VARFÖR?
Ni är inte hemma i soffan, folk har betalat 100kr/st...
SLUTA prata högt under filmen, sluta skratta bara för att ni känner för det (trotts att det inte alls är något roligt på filmen), sluta upprepa vad de säger i filmen,
sluta berätta vad ni tror kommer hända osv.
Det är sååå irriterande, jag vet att jag låter som en av de mest
 bittra kärringarna på denna planet.
Men joo, det stör mig... O det kan gott o väl förstöra en hel film för mig...
O jag tror inte jag är ensam om o tycka så här, eller?


Kommentarer
Linn

Buu, jag håller med dig. Avskyr också människor som visar noll respekt för andra och verkar glömma totalt att de sitter i en biosalong. SHUT THE F-CK UP FOR F-CKS SAKE!!
Jag har ännu inte sett Den svaga länken. Rekommenderar du att se den på bio, eller om man är en Persbrandt-lover som jag kanske det fungerar lika bra på big screen och dvd?

2007-05-19 @ 09:18:50
URL: http://linnnn.blogg.se
34-åringen

Usch, Persbrandt är FUL!

2007-05-21 @ 12:14:07
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0