Det blir aldrig som man tänkt sig...

Det blev verkligen inte som jag tänkt mig denna helg, men den blev väldigt bra i alla fall måste jag säga...


Jobbade i fredags o senare kom min coola systerson Ludvig till mej, för han hade kommit på att han ville ju sova hos sin moster.. O visst, vi gick o handla mat o lite grejer, sen hem o åt tacos o glass o kolla på talang 2007.
Blev tidigt i säng eftersom "lillen" ska sova ca 21 (blev 21.30), dessvärre vaknar han inte lika roande, blev väck av ett gameboy 5.40, jo det är sant.
Men icke att jag gick upp, han fick roa sig själv ett tag vilket han brukar göra eftersom inte ens hans päron har lust o gå upp så tidigt. Vid 9.30 kom syster o hämtade oss, hon o jag skulle o träna på ett slager pass... 60min Puls Medel.. det va helt oki... Sen hem o piffa sig lite, låna bil av päronen åkte till systemet för o handla för kvällen, o sen skulle jag till B&B men hade de öppet? Icke, ja va för sen, så blev en sväng till Lager 157 istället o inhandla ett linne... Me like!
18.15 träffade jag Eve utanför ICA, vi shoppade lite till vår middag o sen blev det en promenad till Hemköp för o köpa Ben & Jerry (yammi).
Sen hem o laga mat, köttfärsbiffar med feta o soltorkade tomater, färskpotatis i ugn med oregano o tsatsiki till det.. (underbart..), till det drack vi vin.
Vi köpte även Grenadin o blanda varsin drink med sprite o grenadin (o vodka)
för gammla minnens skull..
Vi bänkade oss för melodifesten, men sikken besvikelse, det va det värst ja sätt, usch va dåligt, men The Ark va riktigt bra.. Jo det fanns väl några andra som va helt oki också, en av mina favvisar var.
För o pigga till oss tänkte vi ta en promenad efter, vilket slutade med att vi hamnade på Mitt Andra Hem o glodde på folk o mös... Sen hem o sussa...
Vi hade tänk oss en ''fylle-frulle'' men att vi orkade laga det imorrse,
nej det blev rostisar o te o yoggi..
Gott det med!
Idag har det inte hänt mycket, tog en sväng till mormor o fika, träffade en av kussarna där så vi prata lite sen hem vid 7 tiden o sen slapp i soffan... Seeg dag idag, för gammal för o gå ut o för o sova för lite tur det är kort vecka så man får sova snart... hehe!
Lite bilder från helgen kommer här...

image189
 
image190image191
image192image193
image196image195
image194




Kommentarer
Linn

Lally, kom hit och baka med mig! Jag har inget socker, men jag tänkte att du är ju så söt - och bakkär. ;) Abstinensen är hööög!

2007-05-15 @ 20:02:44
URL: http://linnnn.blogg.se
eve

underbara biffar! men vicka nördbilder!haha...

2007-05-16 @ 13:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0