Dålig humor...

Jo dte är sant...
Jag har fruktansvärt dålig humor...
Skrattar åt saker utan poäng, saker som inte är roliga egentligen, sjuka saker...  Exempel:


"Hovmästarn, det är en fluga i min soppa!"
"Jamen, var det inte köttsoppa ni beställde?"


"Hovmästar'n det är en fluga i soppan!"
"Kocken har blivit av med flugsmällaren, så vi får dränka dem istället."


"Hovmästarn! Jag har hittat en fluga i min soppa!"
"Än sen då?! Vill ni ha hittelön kanske?!

"Kyparen! Jag tycker inte om alla flugor här inne."
"Om ni kan peka ut dem ni inte gillar ska jag försöka jaga ut dem!"


"Kyparen! Vad gör denna fluga i min soppa?"
"Ett ögonblick ska jag se efter. Jag tror den tränar bröstsim!"


"Kyparen! Det är en död fluga i min soppa!"
"Nej då, den har bara svimmat!"

Syster Catherine frågar alla fjärdeklassare i den Katolska skolan vad de vill bli när de växer upp? Lilla Sheila säger: "När jag blir stor vill jag bli en prostituerad!" Syster Catherine's ögon blir stora som golfbollar och hon ryter: "Vad var det du sa?" "En prostituerad" upprepar Sheila. Syster Catherine suckar av lättnad och säger: "
Jag tyckte du sa en protestant!".

"Hur många män går det åt för att poppa popcorn?"
"Tre stycken, en som håller i grytan och två som lyfter och skakar spisen."


Tre blondiner fick varsin önskning.
Den första önskade att hon skulle bli blondare än hon redan var *POFF* så blev hon blondare.
Den andra önskade att hon skulle bli mera blåögd *POFF* så fick ögon som var så blåa som den djupaste, klaraste brunn.
Den tredje önskade att hon skulle bli dummare än hon redan var och *POFF* så blev hon man!



Två muffinsar satt i en ugn, då sa den ena:

Åh vad varmt det är.
Då skrek den andre:
Aahhh en talande muffins!




Ja ni förstår nivån...
O jo den sista är en favvo, helt underbar!
Ojoj, när ska jag växa upp o få normal humor?
Äh, ja vet inte om jag vill det... Jag har ju så roligt...hehe

Laughing 2 Belly Laugh ROTFL Laughing 1  








 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0