Bree...

image155

Är detta jag?



Du är mest lik Bree van de Kamp.

Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj.
Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet.


Den pedantiska perfektionistiska modern som ansat såväl sina barn som hem och trädgård. Hennes motto är sträck på dig, släta ut kläderna, le brett och gå vidare. Men efter att ha förlorat sin man, sin psykopat till älskare och sin son blev livet lite för hårt för Bree som la in sig på ett behandlingshem. Och det var där hon mötte den charmerande Orson...

Ja kanske kan det stämma till viss del, eller ja om jag är en bra fru/mor vet jag ju inte...
Men nog tycker jag om o baka o tycker om o storhandla gör jag väl ockås.
O nog hatar jag otacksamhet o dokusåpor är väl ingen favvo heller så...
Hehe, kul test det där...
Vem är du?


http://www1.kanal5.se/desperatehousewives/test.asp

image157
Nog är hon ganska snygg?? ;o)



Kommentarer
Anna

Jag blev också Bree... oväntat? Ring mig! Kram

2007-05-03 @ 12:54:09
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0