Big Egeryd...

Mina kära arbetskamrater har kommit på den underbara ideen att:
Eftersom vi alla har så mycket att göra o alla skulle behöva jobba över konstant o attd te finns precis hur mycket som helst att göra så varför inte ha ett eget Big Egeryds?
(dvs. Big Brother)
Vi låser in oss här inne på kontoret, vi har ju allt vi behöver... O resturanger finns ju brevid så mat kan vi få o gymmet har vi ju här också, o bubbelpool finns om man finns det,
vi har ju varandra...
O för det problemet att vi skulle sakna familjerna? Ja vi bygger ett hus här på gården där de kan bo o så får vi umgås med dem en stund varje dag, o ja det är inringat med staket o med grind så vi inte kommer ut...
Men det som tydligen va det viktiga va att vi skulle en gång i veckan ta en utflykt, till systemet... Haha..
Ja, man kan bara undra hur det skulle sluta om detta blev sanning, kan tro att det skulle se ut något så här:

image176image177
image178image182
image180image181
image183image184
image185image186

Ser det inte underbart ut??
Nej ja lovar vi har inte provat ideen om Big Egeryd... 
Detta är bilder från vår konferens, men ja kan tänka mig att dte skulle bli som en enda lång konferens.
Mycket knasig, usch att åka på konferens med jobbet är värre än o åka på klassresa,
jag lovar! 
Folk blir fulla, folk grinar, folk har sex med arbetskamraterna, man får veta saker man inte vill veta om dem, de bråkar, de blir föör fulla så de däckar, Ingen sover där det är bestämt att de ska sova... osv osv.
Ja va ska man säga! Men ganska kul är det... ojoj!
Nej inget Big Egeryds för mig tror jag... *L*


Kommentarer
Linn

Haha, vilken tanke!

2007-05-10 @ 12:27:22
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0