Wok

Idag har Evelina o jag varit i stora staden Stockholm...
O shoppat, underbart kul, men som vanligt så ångrar man att en del saker inte fick följa med hem...
Men som tur är så har Evelina lovat o följa med mej upp igen om några veckor.. =)
Tur jag har lika shopping galna kompisar som jag själv är...

Shoppade en super snygg svart jeans kjol, Dr. Denim (ett av mina nya favvo märken, såå snygga jeans!)
En underbart gullig matlåda blev det också... Rosa med små söta djur på (Nej jag vill inte växa upp...)
Även ett jätte fin läppglans blev det som smakar jordgubb... så sött!

Älskar o shoppa, dessvärre hittade jag ett par underbara skor som inte fanns i min stl. =(
Men jag hoppas de finns här i stan, Bianco har såå fina skor...
Tänk om man kunde shoppa obegränsat...
Men vilket fall så blir det nog en liten vända på stan här hemma i Öret imorgon, skönt att de
har börjat ha öppet på söndagar!

Men efter enbart 5 tim sömn inatt så blev det inte mycket ikväll...
Lugnt hemma med lite god mat o coca cola o melodifestivalen...
Grattis Sanna Nilsen o Sonja...
(Måste säga att jag inte tycker det är så jätte bra iår, visst finns det några bra, men de visste man från början att de skulle vara bra ju...)

Jaja, den goda maten ikväll blev iaf en wok med nudlar, wok grönsaker o kassler.

Wok

Nudlar
Kassler
Frysta Wok grönsaker

Lägg grönsakerna i en wokpanna eller en stekpanna med olja i.
Strimla kassler, o låt detta fräsa ihop.
Koka nudlarna med kryddan, när de är klara häll av vattnet o sedan ner
bland det andra i stekpannan/wokpannan.
Låt detta fräsa en stund, sedan klart för servering.
Ev. med lite söt sur sås!


image36

Mycket gott, o mycket mycket enkelt!
Precis som jag vill ha det en sen kväll...


Som avslutning o lyx denna lördag kväll har jag hittat något nytt o mumsigt.
Fazer har kommit ut med olika nöt, frukt o choklad blandningar.
O jag är väldigt glad för för en gångs skull finns det utan nötter.
För tragiskt nog tål jag inte nötter.. =(
Men vilket fall, denna frukt o choklad blandning var helt okej måste jag säga.
Kan mycket väl hända att jag köper dem igen... =)

Nehej nu ska ja se om jag ska se film eller sussa...
Mmm...!!!!!



Kommentarer
eve

ja då blire sthlm snart igen då =)..o igen, o igen o.....ja vi nöjor oss inte förren vi fått det vi vi ha!!! hehe

2007-03-08 @ 13:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0