Vår/Sommar 2007

Det ser ut o bli en mycket bra vår o sommar detta år, planerna börjar mer o mer ta form...
Känns så himmla underbart, så mycket roliga saker som kommer hända, o då är inte ens alla underbara grillfester, picknikar, badutflykter o allt annat som hör sommaren till in räknat!

14/4- Carro o jag åker till Stockholm o shoppar
20-23/4- Eve o jag åker till Elin o Bk i SCOTTLAND!!
22/5- Egeryds Töserna springer Vårruset
11/8- Carro (nr. 2) o jag ska på Per Gessle!!!
Obestämt datum- Åker till päronen i nya lägenheten i France...
Under maj - Åker till Anna i Göteborg


O ännu har inte ens sommaren börjat... Oknappt våren heller...!!
Hoppas verkligen på en toppen sommar, o känslorna säger attd et verkligen kommer bli det...
Hoppas även på nån mer liten min-semester... =)
Kanske en rundresa i Sverige, eller klurar med Eve på en tripp till Gotland, o kanske blir det Buller i år igen med Carro (nr.1)... O troligen många fler sthlm resor... wweeii!!!
O äntligen tror jag ja vet hur min tatto ska se ut... =) Hoppas bara på att det inte är som Eve säger 4-6 månaders vänte tid... Vill ju göra den NU!!!! (Bild för ert godkännande kommer innom kort... =)

Åhå, jag vill ha sommar o vår NU!!!

image76



Kommentarer
Anna

Det sista låter bäst tycker jag! :) Kul med tatuering, jag är nöjd med vad som helst utom nån smurf...

2007-03-30 @ 21:17:03
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0