Top Gun och choklad!

Det blev en mycket lugn o skön lördag kväll...
Faktiskt mer behövlig än jag nog trodde, ibland tror man inte att man behöver ha en lugn kväll för sig själv, men man behöver faktiskt det, det är skönt att sitta hemma o kolla på film o äta mumsigt...Det är underskattat!
Kvällen bestog av Coca Cola, choklad, god mat med luftorkadskinka o avokado, o bra tv, Sing-a-long, Extra Extra o Top Gun! (som förövrigt är en mycket bra film, rekomenderas, me like!)
(Icke att förglöma så hade jag även djupa konversationer med underbara Jens (Kotte),en mycket rolig ung man!) 
image50

Maten, var pasta med en pasta sås (fusk sås) o så lufttorkad skinka, avokado o lite riven ost!

image51

Koka fullkornspasta efter anvisningarna på paketet, medan pastan kokar gör du iordning ostsåsen, fuks eller vanlig. Häll av pastan när den är klar o lägg upp i en djup tallrik o häll såsen över.
Strimla ca 4skivor lufttorkad skinka o ½ skivad avokado över.
Vill du kan du strö lite riven ost över innan servering.
Mycket god o enkel o lite roligare mat...
Enkel mat, min speciallite! =)

Nehej nu ska jag ta o göra mig iordning för att ta med min lilla Bebis på en tur i Karlslund trotts blåsten/stormen så tror jag det kan bli skönt... Om inte annat nyttigt!
Ta hand om er o ta en lång promenad, det är så skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0