Tappad talang o underbar dag!?

Jag trodde jag hade tappat min talang, min begåvning, mitt beroende, min favvo hobby...
Men Neej då... Det fanns där, det var bara ett tag sedan,
men efter en stund kom allt igång igen!
Jag pratar natuligtvis om SHOPPING!
Tänkte att idag (lördag) ska jag ta mej en shopping runda för mej själv, jag ska hitta lite fina toppar o unna mig en hel dag på stan för mig själv, bara titta på det jag vill...
Men jag kommer upp på stan, går in i affär efter affär o inser att Örebro har ett riktigt dåligt utbud, jag hittar inget!
Kan detta vara sant?
Sen av en slump går jag in på P&C o där ser jag dem, de yber sngga pumpsen...
Men jag skulle ju köpa toppar???
Men ut ur affären kom jag med ett par nya pumps, såå fina *lycklig*.
Sen släppte det, en skiva, ett nagerlack, lite små grejer, en topp o en kofta kom snabbt i min ägo... Riktigt nöjd med mina inköp, den enda besvikelsen var mitt nagerlack, trodde det skulle bli mer rosa, men men kan vara fint till sommaren, underbar Kent skiva, såå snygga skor, såå snygg kofta...

Som jag förövrigt har invigt ikväll...
Eve o jag har haft en helkväll...
image69

Vi började kvällen med en underbar sushi, älskar det verkligen,
skulle nog kunna leva på sushi!
Sen vidare till kära gammla SF för en underbar film music and lyrics.
Med den underbara Hugh Grant...
Me like... (hihi)
image67image68
Sen blev det en sväng till lougen för ett glas vin o massa massa bubbel om allt mellan himmel o jord, helt underbart o sen den klassiska avslutningen på McD, denna gång med en McFlurry för min del o pommes o Choklad Milkshake för Eves del...
Tack för en underbar kväll gumman (o tack för att du klippte min lugg... ;o)
 Älskar sådana här dagar o kvällar...
Önskar att helgerna alltid kunde se ut så här...
O imorgon blir det träning o bara slappning, hoppas nästan på lite dåligt väder så man kan vara inne o sega med gott samvete, men hade även tänkt ta en lång ''morgon'' promenad så lite fint väder kan det få vara...

Men nu är det i alla fall sängen som gäller för min del!
Insåg just att det har blivit sommartid nu, så klockan är redan 4.05, jag som trodde klockan bara var 3.00...
Tur att datorn ställer om sig själv, jag med mitt guldfisk minne hade absolut glömt det!

Sov gott o glöm inte o ställ om klockorna!!!


Kommentarer
eve

tack själv gumman!! ja fler helkvällar;) tack för att du är en sån underbar vän! puss

2007-03-26 @ 13:27:11
Linn

Sushi hade jag LÄTT kunnat leva på jag med! Utan tvekan. Var filmen bra? I love Hugh Grant. ;D

2007-03-26 @ 22:44:49
URL: http://linnnn.blogg.se
Anna

Om Göteborg duger kan du la komma hit ner och shoppa lite?... Finns en massa toppar. Överallt :)

2007-03-28 @ 22:29:26
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0