Lås in mej!

Det går inte bra nu, eller peppar peppar Ta i trä det går hyfsat bra här på jobbet...
Men förövrigt är jag nog världens mest olycks drabbade person just nu, eller ska ja kalla det klumpiga??
Mm.. nej, allt är faktiskt inte mitt fel...

I tisdags när jag för första gången i år tog cykeln till jobbet så, ja då hoppar Kedjan 5ggr innan ja ens kommer upp på stan (Alex ger upp där o går ist...).
Skyndar mig till träningen för o få träna med en av mina favvo ledare, men icke de har bytt
(blev iof helt oki, men inte super).
Jag ska baka o skvätter mjöl över hela mej o över hela golvet...
Brödet jag bakar blir mmm hur ska jag säga, mycket tuggmotstånd i???
Jag är o handlar kommer hem utan blåbär o när ja väl kommer tillbaka till affären så är de slut....
Jag lånar bil, o är konstant påväg o krocka o köra på folk (OBS! Bara på väg gör inget av det)
Kör in i en stolpe, som tur är så är det en Jeep jag lånat så han klarar sig utan skråmor...
Jag går in i saker hela tiden bord kanter, dörrkarmar, slår foten i trösklar, snavar på mej själv...

Ja ungefär så har mitt liv sätt ut de sisat dagarna, jag hoppas att det slutar snart o att det bara är sömn o vila som behövs, som jag hoppas få om iaf nån vecka för ja i helgen ser det inte ut o bli någon... Suck!
Smått trött börjar jag bli på detta iaf hehe, men det är väl inget att göra åt saken att man är född klantig...
Hoppas bara att min avisering går bra nu, om jag kommer igång med den snart!
Jo ja vet jag har pratat om den länge o ja, ja ligger ca 1v efter TACK!

Tänk om detta var mitt liv!!!


 


image45






Kommentarer
Linn

Herregud, vilken dålig dag det låter som! Otur. Sådana dagar klarar vi oss gärna utan. KRAM.

2007-03-16 @ 18:47:07
URL: http://linnnn.blogg.se
Anonym

"emma finns bara i fantasin, hon e fin tycker calle"lalalalala...

2007-03-19 @ 11:28:24
Anna

Vill du vara han under trädet eller han uppepå?... :) Puss!

2007-03-21 @ 15:14:48
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0