Hitta ditt sätt...

image72


Här har ni en kvinna/flicka som är expert på att trycka undan obehagliga saker, ibland tränger de på o man måste tänka på dem men oftast går de alldelse utmärkt att tränga bort dem.
Tacka vet jag alla underbara promenader men de ger en tid o tänka, o det vill jag inte...
Nej det underbara är o träna kära gammla F&S, baka du måste tänka på vad som händer här näst så du inte missar något moment, eller varför inte laga mat? Eller något annat som håller dina tankar stilla? Jobba är också ett fantastisk sätt att hålla tankarna i styr....
Jag vet att detta kan låta tragiskt men som min kära syster kallade det så är detta nog en slags terapi för mig!
Vilket nog är bra!

Men nu ska jag ta tag i o laga lite mumsig mat...
Hoppas den blir mumsig i alla fall, har aldrig ätit Chicken alla King förut, men jag lovar ett recept senare!

Ta hand om er, o hitta ett sätt som passar er, det har jag gjort!
Det funkar inte för alla att prata eller hämnas eller vad det nu är alla säger att man ska göra.
Försök o hitta ditt eget sätt att bearbeta jobbiga saker, strunta i om folk säger att det inte är något bra sätt
att bearbeta på, min pappa har alltid sagt till mej ''Alla sätt är bra utom dom dåliga''.
O mår man bättre av det så ja då är det troligen ett bra sätt!

Låt mej leva på mina rosa moln igen!


Kommentarer
eve

Skottlaaaaaaaaaaaaaand!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-03-26 @ 16:58:43
Linn

Vad skönt att DU har hittat DITT sätt. *kramar om*

2007-03-26 @ 22:45:27
URL: http://linnnn.blogg.se
Anna

Du är stark och bra, Alexandra. Jag saknar dig.

2007-03-28 @ 22:23:48
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0