Det går Inte bra nu...

Denna vecka va full o tajt o alldeles för kort förut o nu som pricken över i:t så pajar vårt data system...
Det får bara inte hända, STOR aviseringen drar igång nu, massa saker som ska in i programet innan jag ens kan börja, skulle behöva minst 1v till på mej men imorrse hade jag ca 1½ dag på mej, o som det ser ut nu så har jag ½ dag på mej om jag har tur, som sagt det går inte bra nu!!!
Så därför blir det till att jobba undan en del andra saker vilket iof är behövligt men hade vart bättre att få börja med avsieringen nu, stressen kommer krypande, o magkatarren gör sig till känna Igen!
Skandal...
Men vad att göra? Nej Inget!

Förstog att denna dag skulle bli knas, det började med att jag drog sönder min BH imorrse, sen detta förbaskade data program o så måste jag vara barnvakt ikväll trotts att jag egentligen borde jobba (går iof inte nu...).
Jag som ville träna, o borde hälsa på mormor o Ulla, o så ville jag ju gå på stan med Eve o kolla på tatuering ju....
Japp jag ska tatuera mig, är i alla fall Väldigt sugen nu igen, har ju velat det länge, men sen fick jag ju absolut inte för en viss person, men Nu nu...
Tänker mig en liten stjärna med ögon o mun, såg den för några år sedan o hoppas på o hitta den igen...
Så typiskt mej att ta nån söt liten gubbe, från början va det tänkt en smurf men vill inte har färger o en smurf måste man nog ha i färg... Ja det löser sig, tro mej ni kommer säkert få höra om det blir något av det hela.. =)

Igår bakade jag havredrömmar till mormor o gjorde lasagne...
Det är så himmla gott med lasagne, har aldrig gjort det förr, men det är faktiskt ganska lätt o smidigt...

Lasagne

400g köttfärs
1 gul lök
1 buljong tärning
1 burk krossadetomater
salt
peppar
ev. basilika

Fräs köttfärsen o hackad lök i en stekpanna/katrull.
häll i krossade tomater och smula i buljongtärningen.
Krydda efter smak.
Låt detta stå o puttra ca 20min.

Undertiden kan du göra ostsåsen eller om du vill blanda till pulversås.

Du behöver:
3 msk vetemjöl
7 dl mjölk
3 dl riven ost
1/2 tsk salt

Varva sedan pasta plattor, köttfärs o ostsås.
i en smord ugnssäker form.
Börja med plattor o  avsluta med ostsås o strö sedan  
riven ost över.
Gratinera i 225 C ca 30-40min... 

Servera sedan med en grönsallad! 

image37 


Kommentarer
Linn

Åh, vad kul att du ska tatuera dig! Jättespännande! Du måste visa bilder. Vill se den här stjärnan. :D

2007-03-07 @ 08:32:00
URL: http://linnnn.blogg.se
Anna

Ingen smurf bara! Du vet vad jag sagt... :)

2007-03-07 @ 10:42:15
URL: http://nanannan.blogg.se
eve

vi ska hitta den där stjärnan åt dig honey! annars får ja la prova o skissa lite;) PUSS!

2007-03-08 @ 13:42:38
lite bakom flötet...

min pappa heter einar

2007-03-08 @ 13:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0