BK!!!

image74

Idag ska jag träffa min underbara Bk...
Har inte träffat henne sedan jul, super längesedan ju,o föör länge sen ju!!!
(Den brunhåriga donnan för er som inte vet...)
Denna bild är väldigt gammal ja det är påsken när vi gick i 3:an,
nästan exakt 2år sedan va??
Så underbart, många underbara minnen har man med dessa töser...
Elin får jag också träffa snart igen...

för tro det eller ej men Eve o jag har tagit tag i saken...
Vi bokade igår biljetter till Scottland, wweeii!!!
20-23/4 åker vi...
Attan vad vi ska shoppa, parta o bara njuta!!!
Min reskompis!!!
För er som inte vet detta så är Eve o jag vana reskompisar,
vi åkte till franska rivieran i sommras
o så ha vi ju vart i sthlm o gjort staden osäker...
Ja här har ni tjejerna som kan resa... ;)

image75


Kommentarer
eve

å va skoj vi ska ha! längtar ihjääääääl mig!

2007-03-27 @ 11:13:37
Linn

Jag vet inte om man får lov att vara sådär söt, hörredu. ;)
Gud vad kul med Skottland! Jag har aldrig varit där. Yet.

2007-03-27 @ 17:20:49
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0