Beroende...

 Man kan vara beroende av en mängd olika saker, droger, cigaretter, snus, mat, alkohol, läsk, godis, träning, shopping o även av människor o massa massa andra saker.
Jag har kommit på vad jag är beroende av...
Träning o låånga promenader.
Det låter som en kontaktannons när jag skriver detta men, jag älskar långa skogspromenader...

image52image53
image54image55


Ni ser väl hur underbart det ser ut...
Vem kan inte vara beroende av detta?
Jag är det i alla fall... Man blir så glad av att vara ute i solen o gå, trotts att det idag blåste ordentligt var det underbart skönt, den friska luften, solen som sken, motionen, synen av en otroligt lycklig Bamse som skuttade runt o nosade på allt o jag menar verkligen allt!
Jag blir så lugn o ro fylld av detta, vilket är behövligt om man ska klara av en hel vecka med gnällande männsikor o mycket att göra... Jag hoppas få in nån eller ett par promenader i veckan också, trotts att mitt sällskap Bamse åker hem imorgon.
Det blir även en del av mitt andra beroende, träning, Tack Friskis & Svettis för att ni finns...
Det är är skönt o få känna sig helt slut i kroppen o knoppen...
Måste ju även se till att beach 2007 blir en bra tid, hehe...
För då har man inte tid o träna kroppen, då blir det bara o träna synen o jobba...
Jobba på brännan, o se till så man ser alla fina magrutor på det motsatta könet... hehe, me like!
Sen ska jag se till att få min dos av glass o kall Coca Cola o grillat o salt gurka o äta ute i naturen o sitta på uteserveringar o gå barbent o cykla till jobbet i bara linne o allt annat som hör den udnerbara sommaren till!!
Men nu ska jag gå ut i köket o göra lite fullkornspasta o köttfärssås (mm..)
O kanske även ta lite Cola o choklad, lyxa till det på söndagen...?!?
Yammi!

image56image57



 



Kommentarer
Linn

Åh, får jag följa med nästa gång? :) Promenader är uuunderbara. Jag börjar äntligen kunna njuta av dem och ta dem bara för avkopplingens och välmåendets skull, jämfört med förr. Så härligt!
Har ni spånat något med om Lund, eller?
Många kramar! (Skriver sen. Dags att klä på sig och dra till jobb nu.)

2007-03-21 @ 09:23:56
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0