Avisering, helg o party!!

Jaa... äntligen har jag kommit igång med min avisering...
O en så länge har det gått bra, hoppas jag får ut allt idag osså, har ingen lust att ha det kvar till på måndag...
O bli bombad av missnöjda hyresgäster...
Usch det är hyresgästerna som gör att man har jobb, men ibland undrar man hur folk är funtade, men det funderar väl alla på som jobbar med folk, det finns folk till allt!

I helge blir det mycket party...
Ikväll ska Nea o jag ut o göra staden osäker...
image46
Va mycket länge sedan vi partade loss, men ikväll gäller det, kanske borde man hem o ta en tupplur först??
Nej det hinns inte.. ska träffa päronen o syskon barnen först! 

Sen på lördag blir det mini festival som jag tycker ni ska gå på...  http://www.dustbediamonds.se/dbd.html
Eve är med o fixar så det är klart man ställer upp, kul med nått nytt o lite annorlunda osså! we like...

Sen hoppas ja på att det blir lite träning o vila också... Det känns som om dte behövs, o så klart umgås med en hel del andra underbara människor... =)

Hittade ett recept som jag starkt fudnerar på o göra ikväll... problemet är bara att jag ingen plats i frysen har...
=o( Så troligen blir det inget av det, men När jag får plats igen då ska jag göra detta... verkar såå gott, o passar perfekt på tjej kvällen, förfesten eller bara för sig själv en mys kväll... *mumsigt!*

Daim glass med marshmallows!!!
8-10 port

2 ½ dl kelda vaniljsås
100g daim
100g marshmallows

Vispa vaniljsåsen hårt. Hacka daimen och dela marshmallows i bitar. Rör ner det i såsen. Häll såsen i en stor eller flera mindre formar och täck med plastfolie. Frys glassen i minst 4 timmar. Stjälp upp glassen på ett fat och strö gärna över daimkulor och små marshmallows.

image47

Låter det inte smaskigt?? Jopp!!!

Nej nu måste jag ta tag i aviseringen....
Ha en bra vår dag!!


Kommentarer
Linn

Hoppas du får en riktigt treeevlig helg och att de söta partyflickorna (du och din kompis) får riktigt skoj! Ut och röj! Shake your body. ;)
& du - vi vill se fler bilder på söta dig!! :) Puss & Kram.

2007-03-16 @ 18:48:46
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0