The Reaping...

image281

Det va mej en läskig o konstig men på något sätt bra film...
Inte så förtjust i thriller/skräck filmer...
Men Linnea ville ha med mig på filmpremiär i går (söndags) kväll
o jag orkade inte läsa vad den handlade om...
O tänkte mest att, visst det kan väl vara trevligt o mysigt o gå på bio...
Kan ju säga att det inte direkt var fullt i salongen...
Men helt okej film, o tycker man om lite läskiga filmer så absolu, se den!
Lagom lång var den också, 1,39...
Så trött på alla dessa 3timmars filmer, det blir alltid nån bit som blir seg o
dålig som man skulle kunna ta bort ju...
Nej fler normal långa filmer *L*

Tycker det är så mysigt o gå på bio, gör det för sällan!
Nu har jag i och för sig vart på bio 2ggr på ganska kort tid,
men jag vill igen...
Mys mys mys...!!!!
Vill du följa med mig?


Kommentarer
Linn

Jag har inte varit på bio på eeevigheter!

2007-06-26 @ 11:35:01
URL: http://linnnn.blogg.se
Ida

Jag såg den där häromdagen. Har inte sett skräck på evigheter eftersom jag bara blir rädd och inte kan sova:P Erhm.. Nu var jag verkligen rädd, mitt vittne (vän) sa att jag skrikit rakt ut inte en gång utan flera gånger under filmen, på bio.. Haha, najs! Tycker den var bra och hemskt läskig!

2007-06-28 @ 20:03:10
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0