Sniglar...


image249


Idag är det kallt o regn o grått o lite trist...
Idag är det massa sniglar ute, pga regnet, usch tycker inte om sniglar,
de är äckliga o slemmiga... =(
Idag fick jag kort från Carro,
hon hade glömt min hemadress så skickade till jobbet, hihi sött!
Idag ska jag vattna blommorna o kanske klippa gräs hos päronen, om det går...
Idag ska jag kanske hinna baka lite muffins eller scones...
Idag är jag seeg i huvet, pga för lite sömn, pga Hultan... (me like!)
Idag är jag glad!


Kommentarer
Linn

Mitt första 'husdjur' var en snigel. Stigge hette han. (Ja, med 'T'). Bodde ute i vår trädgård, en enormt stor snigel med hus och hela kitet. Jag matade honom med stora salladsblad och var överlycklig. Pussade t.o.m. på slajm-bollen. Idag är det dock annat..

2007-06-19 @ 19:46:31
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0