Mc brud?

I onsdags 6/6 var man ledig, helt underbart, fick en hel del gjort då också, va ute o sprang, bakade, träffade Karro, va på stan o shoppade, solade (ink. brände mig...) o så va ja hos päronen o grillade, underbart...
Älskar grillat... Det o jordgubbar o saltgurka är sommar...

Köpte en såå söt klänning, o håll i er, den är inte svart, ja vet det är så att man nästan trillar av stolen... hehe!
Tänkte ha den när min systerson slutar skolan nästa fredag, nog måste man va lite piffig då ju...

image232

Lite söt va det va?

Jag åkte egentligen inte upp på stan för o shoppa utan för o titta när päronen åkte "mc-tåg" över stan.
Åhå, jag vill också åka mc, verkar så mysigt, det luktar så gott o är coolt!!
Antingen får jag skaffa min en man med mc eller så får jag ta ett eget kort någon gång...
Men så länge ska ja försöka få åka lite med pappa... =)
Tufft är vad det är i alla fall...
image233

Skönt det var o vara ledig en dag mitt i veckan sådär, veckan blir så kort, underbart!


Kommentarer
eve

underbar klänning! du är
min pudding ;)

2007-06-09 @ 20:42:02
Linn

Jättesnygg klänning!
Så päronen brummar MC? Fy fasiken vad ballt! Det är min dröm i framtiden också. Helst innan 30..

2007-06-10 @ 20:32:55
URL: http://linnnn.blogg.se
Carro

Åh så fin klänning!! Me really like!
Hoppas ni får kul på hultan!!
kyss

2007-06-16 @ 09:20:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0