Kastrullernasafton...

Fredagen slutade mycket mycket oväntat...
Jag hade tänkt mig åka hem till Linnea o kolla hennes nya lgh, gå på spelning med Karro o sedan hem o sova...
Som planerat åkte jag hem till Linnea, men sedan hamnade jag på Harrys uteservering med Karro o hennes päron... Jo tro det eller inte men Karro o jag partade med hennes päron, tur de han gå innan det blev för illa för dte blev det... USCH!
Snälla lova mig, drick aldrig 5glas vin utan att äta jätte ordentligt på dagen...
Jag gjorde det i fredags o det är inget jag rekomenderar...
Tror nog att Karro håller med...
Men jag låter bilderna tala för sig själva... HAHAHAH!!

image236image237
                     image238


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0