Hultan...

Gick upp kl. 6.00 trotts att det var lördag, jag hatar o göra det men detta var ju för en bra sak... *L*
Linnea o jag skulle ju ta tåget till HULTSFRED... Whoho!!!!
Har ju vart på buller förut men inte på hultan, o detta är ju större o med mucho bättre artister.... ojojoj!
o vi hann se massa artister...
The ark (älskar)
Säkert (älskar)
Lisa Miskovsky
The Lost patrol band
Turbonegro
Manic Street Preachers
Evanescence
Slagsmålsklubben

Ja ja tror det va alla som vi såg, sen hörde man ju några andra hela tiden...
Men jag måste säga att jag är så glad för att vi körde en helnykter festival...
Med den kylan o det regnet så hade jag inte för allt i världen velat vara onykter också, det såg inte alls så kul ut för dem som var det. Det fanns de som inte ens kunde klappa i händerna pga av onykterhet (de missade händerna... haha). Vi blev även medlemmar hos naturvårdesverket, o fick varsin fågel... =)
Sen var dte även nära att vi blev medlemmar hos djurensrätt men fick med mig en hel del papper hem o ska faktisk ta tag i o läsa dem lite o skänka dem pengar... Usch, mår så dåligt när jag hör om sådant där...

Det man kunde önska vore en hel del mer av sömnen...
Vi tänkte att vi skulle skippa tältet o vara vakna hela natten... sista konserten som vi verkligen ville se slutade 1.00...
Vårt tåg gick 6.55 mao en hel del timmar som vi skulle hitta på något på, vilket troligen inte hade vart så svårt om det inte hade blivit 0 grader o spöregn...
Det slutade med att vi satt vid en av scenerna o halv sov till slagsmålsklubben vilket va mycket svårt o sova till...
Haha, flyttade oss till tågstationen vid 5 tiden då de slutade spela, där var dte i alla fall lite varmare...
Fyy vad jag hatar o frysa!!
Men kul var det verkligen... O en upplevelse!!
Väl hemma vid 12 idag så hoppades jag på en varm dusch o en skön säng...
Dusch blev det men sen skulle jag tydligen upp på stan enligt Karro... Haha...
Men det gick ju bra, fick sova 2½tim sen o nu får det bli sängen... Kommer troligen vara sjukt trött imorgon bitta... Men det är sådan man får leva med...
Vill man vara ung o ha kul så får man också lida lite... hehe

image242image243
Verkar inte som nea vill vara med på bild? Men dte är inte alltid man får välja.. haha!

image244image245
image246image247
image248
Men trotts regnet så var vi ganska glada... haha!




Kommentarer
Anna

Åå, SMK, jag blir så avis!...

2007-06-24 @ 14:48:16
URL: http://nanannan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0