1 liter...

Nu har jag gjort det igen... Skandal...

image282


Blev för ett tag tipsad av min kollega om att turkisk yoggi med vaniljsmak skulle vara helt underbar, speciellt till jordgubbar... Men seg som jag är så har jag inte provat...
Igår tog jag tag i det, åkte förbi ica påväg hem, plockade med mig en hink yoggi o
1 liter gubbar...
O tro det eller ej men efter att jag storstädat o tvättat så landade jag i soffan o pillade i mig en hel liter gubbar o en hel del yoggi... Den var helt underbart god... Det var tur att gubbarna tog slut annars hade jag nog suttit där fortfarande... Jag älskar verkligen jordgubbar, det är så sommar o med denna yoggi till... mmm...
Ett måste i sommar! Finns en med jordgubbssmak också, den får nog följa med hem när denna är slut... hihi
Ska tydligen vara jätte god o ha istället för vaniljsås till paj (o jag som är såå sugen på rabarberpaj...). Hörde även att man kunde frysa den o ha som glass... Kanske man skulle prova på... Men det duger absolut o ''bara'' doppa frukt i... Mmm, me like!

image283
Mitt hetaste sommartips just nu!!!! =)


Kommentarer
Linn

Hett! Och var kan man köpa detta, i vanliga ICA-affärer, eller? Jag blev sååå sugen! (Efter att nyss ha ätit en kvarts liter jordgubbar med Keso. I WANT MORE!!)

2007-06-29 @ 14:13:53
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0