Söndag...

image361

Idag har vart en seg dag, känslan av att nån har kört över mig var total, kan det vara så?
Är nog för gammal för o leva som jag gjort de sista dagarna, inatt ska ja sova massa.
O attan den som väcker mig imorgon bitti... gggrr!!!
Jonna o Sandra kom över o glodde på Sällskapsresan 1, hur underbar är inte den?
Kan det bli bättre än då?
Nehej kanske borde man ta tag i sig o laga lite mat...
Klurar på färsk potatis,det är ju mums...
Lovar att snart ska denna blogg återigen innehålla mer recept igen!

image362image363
image364



Kommentarer
Linn

Den känslan känner jag så väl igen.. När den infinner sig känner man sig bara så.. ja, jag vet inte.. muff.
Apropå recept; jag tänkte baka en halv sats vaniljbullar nu. Som kanelbullar, fast när man inte har någon vanilj hemma får man improvisera. :) (Anledningen till detta plötsliga infall var att jag kom på att jag måste göra slut på de 25 g jäst jag har kvar i kylen innan det blir för gammalt.) Haha.

2007-07-30 @ 13:41:37
URL: http://linnnn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0