Sluta nu...........

image287


"Vi har fått en indikation att ditt kontokort har blivit kopierat.
Vg. ring o spärra ditt kort, du kan även beställa ett nytt hos oss...."

Men va fasen???
Hur kan man??
Ja precis ett sådan meddelande fick jag igår hem i brevlådan...
Någon har kopierat mitt kort, det är ju hemskt!
Vart? När? Vem? Sluta....

Vilket fall så ringde jag för o spärra mitt kort efter ca 30 försök o komma fram 
sa den trevliga damen i telefonen:
"Det är ganska många som fått sådana här brev så det kommer ta lite
längre tid innan du får ditt kort...
Troligen inte förrens i början av nästa vecka som tidigast..."

Men vad är detta?
Inte min vecka USCH!!!

Hur kan man komma på en sådan här sak?
O kopiera andras kort o ha sig...
Ge er nu...
Låt oskyldiga människor vara!!!


Ps. Fick även cykla i spöregn idag så sitter här blöt o bitter...
Jag behöver semester, ge mig semester!!!


image288


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0