Muskel lösa oss...

image286

Har tagit tag i o träna lite på gym...
Något jag tänkt på i många år, men va fasen det är trist...
Köpte kort på friskis förra året som var gym med i, men icke att jag tog tag i det.
Nej är jag på friskis vill jag svettas o flåsa då blir det pass...
Men nu har vi ju fått ett gym hit till jobbet.
Med andra ord ligger det ca 10steg från mitt kontor, det är gratis o jag är ju i
närheten ca 5 dagar i veckan...
Finns det någon ursäkt för att inte ta tag i det?
Nej precis så kände jag också.
Ska försöka ta mig iväg i alla fall 1-2ggr/vecka...
Så jäkla svårt kan det väl inte vara?!
Men lite trist är dte på de där jäkla maskinerna.
O herregud, nog trodde jag att jag hade lite muskler efter alla armhävningar o situps
man gjort på friskis... Men icke... haha svagare får man leta efter...
Det ska vi ändra på nu, eller vad säger du Eve?
Vi ska ta tag i det här ihop,vi ska klara det, vi ska bli kylskåp... ;o)
 Vägen är lång, men vi klarar det ihop, hehe!! =oP


Kommentarer
knutten

Tillsammans klara vi allt! Japp kylskåp är bara förnamnet va vi kommer att bli... styrka snart i gen? ja kommer som en blixt! längtar efter min sära på benen maskin...

2007-07-03 @ 19:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0