Mina två små!!

image284

Äntligen är mina två små donnor hemma!
Har saknat er massa msssa massa...
O det bästa av allt är att det inte bara är någon vecka ni är hemma utan HELA sommaren!!
Underbart är ordet...
Massa mys ska vi ha i sommar, för mej blir ni inte av med...
Har redan hunnit bli en solning i stadsparken, o ikväll
ska vi vara hurtiga o träna i skytteparken...
Sen hem o ha te provning o titta på allsången... mmm me like!!!
Önskar ni alltid kunde vara hos mig...
Ja vet att ni vill ut o resa o tycker absolut att ni ska upptäcka världen...
Men jag då?
Jag klarar mig inte hur länge som helst utan er...
Men nog om det...
FÖR NU ÄR NI HEMMA!!!!

image285


Kommentarer
Elin

Du är för gullig gumman!!! Är glad o va hemma hos dej! Puss

2007-07-04 @ 20:22:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0