Lördag...

Upp redan 6.30 trotts den sena fredagkvällen...
Det bar av till stora staden Stockholm för Linnea o mej!
Lite lite shopping, mycket mycket trevligt!
Vi va även uppe vid slottet o tittade när Evelina gjorde vaktbyte eller vad det nu heter...
Hon gör vilket fall militären, o det va kul o se henne uppe på hästen...
Nästan så man blir lite stolt o vill skrika till alla, henne känner jag... haha!
Men jag lovar jag gjorde inte det... ;)

image358

image359
image360

Från den andra delen av lördagen har jag tyvärr inga kort,
om det inte dyker upp några vingelbilder!
Vilket vi får hoppas att det verkligen inte gör, hahah!

När jag kom hem från sthlm, blev det en snabb dusch o sen piffning.
träffade Sandra på stan (ovanligt denna helg, haha;)
Vi började med en cider på örebrofesten men eftersom det blev så kallt
 flyttade vi till Pitchers igen...
Där blev det lite vin o övervägning om vi skulle stanna eller inte....
Det slutade med att vi traskade in på Björnis...
Kortet drogs, fötterna blev runda, alla var glada, Jonna kom dit, vi dansade...
En helt underbar kväll...
O slutet blev mucho bra!
Tack Sandra my lovemaker... hehe =oP
(I hope)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0