Inflyttningsfest o pannkakor...

Startade lördag morgonen med en joggingrunda, mucho skönt, va ett tag sedan jag sprang med det gick bra... me like! Sen mötte jag Linnea på stan för o shoppa lite, va så duktig höll mig helt, var bara linnea som shoppade...
Ska spara mig till frankrike så gott jag kan har jag tänkt... =)
Senare var det dags o piffa till sig lite, på kvällen var det dags för party!!
Linnea hade ju som sagt inflyttningsfest, vi traskade vidare till Frimis för o ut
o röra på de lurviga...
Massa massa folk, massa dans o mycket trevligt!!!
Det gör vi om snart tycker jag...
Varför blir vissa kvällar så konstiga... haha! Ja va ska man säga...

Idag har vart en seg dag så trist väder, bara öst ner regn precis hela dagen...
usch grått o kallt... =(
Men Karro kom till mig o stekte pannkakor...mmm det är gott!
Varför gör man inte det oftare? Det är gott...
 Men nu är det nog dags o skutta till sängs för skönhets sömnen... Vilken kan behövas om man ska orka med sista veckan innan semestern... Men nu känns det som att jag skulle kunna jobba ett tag till, så sjukt trist väder ju!!

image306image305image307
image309image310


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0