Frille & Frulle i parken...

Nu är det dags igen!
Det mest hurtiga man kan tänka sig...
Elin o jag var i Skytteparken igår o tränade med Friskis & Svettis...
Brukar älska o träna F&S pass, medel passen som brukar vara så bra...
Men så klart spelar det stor roll vilken ledare det är, detta var ingen bra ledare....
Detta kändes enbart töntigt måsta jag säga, ska ge det hela en chans
till nästa gång det är en bra ledare...
Har för mig jag såg att Björn skulle ha något pass ute, honom gillar vi...
Tänkte gå på hans intensiv pass ikväll, men jag vet inte känner mig inte så laddad...
Men det visar sig, blir kanske en springrunda i regnet istället, eller så sover jag kanske.. =) 

Vilket fall så kändes det hela mycket lättare när man tänkte på den underbara rabarberpajen som vi skulle göra när vi kom hem... O det blev den... mmm... me like! 
Har vart sugen på rabarber smulpaj lääänge nu...
O vad passade inte bättre än o ha mys kväll med Skansen, rabarberpaj o Elin??? We like... 
O jo gumman, pajen tog slut... Varför spara? 
Usch åt för mycket paj igår, men det är ju så sjukt gott...
Speciellt med Turkisk vanilj yoggi till... mmmm
Men sen mår man som man förtjänar sen, rabarberpaj till kvällsmat var ingen bra idee kände min mage, men men bara att skylla sig själv... Gott var det i alla fall! 
Blev även bakning av skorpor med vitchoklad i igår.
Päronen åker till frankrike på fredag igen o har uttrykt en stor önskan om o få med sig massa skorpor...
O vad gör man inte för sina kära föräldrar? 
Så ikväll blir det nog bakning av skorpor med mörkchoklad... =) 
Gott gott även det!!!

Men stora höjdpunkten ikväll blir när Linnea o jag ska flöta i oss pizza...
i måndags var ja sjukt sugen på pizza, igår var jag sugen på pizza,
idag är jag bara bitter o blöt...
Men pizza ska det bli! =) 
Usch, måste verkligen ta tag i min matlagning igen, kanske nästa vecka... 
Eller så väntar jag till semestern... 
Har äntligen bokat mina biljetter till frankrike,
där nere ska jag bara bli bortskämd o göra så lite som möjligt...
Är det inte så det ska vara när man är själv med mamma o pappa?? 
Längtar... Ska bli underbart, behöver semster nu!!!

image289

Ps. recept på skorpor o paj finns i tidigare inlägg....

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0