France, Rivieran, Antibes

Nu är jag hemma efter 1 vecka i underbara frankrike!
Har haft det så skönt, bara jag o päronen, precis vad jag behövde, får bil ompysslad, shoppa, slappa, bada o sola...
Har vart så underbart!
Vi va i Canne, Nice, Antibes (så klart!), Eze, Juan le pins...
Så mysigt har vi haft...
O får jag säga det själv så är jag lite lite stolt över mig själv för att jag flög själv o tog mig till o från arlanda själv... Okej, Per körde mej till Västerås men annars vard et bara jag o mina väskor... =)

image332image333image334
Så fin lägenhet har de skaffat sig päronen, där hoppas jag spendera många stunder!

image335image336
image337image338image339
Underbara kvällar hade vi.... Med goda drinkar o underbara glassar...

image340image341image342
image343image344
O många sköna dagar på stranden, attan va snygg man är, tack mamma! hahahaha....'

image345image346image347

image348image349image350
image351image352
image353image354

Har ni inte vart i Frankrike, så kan jag mycket varmt rekomendera rivieran...
Det är underbart, o inte alls på det sättet som det beskrivs i alla skvaller tidningar, eller jo Cannes är så men dit ska man åka o titta o shoppa o vara, inte bo... Kör på Nice eller Antibes då... Underbart!
Jag lovar att ni kommer återvända o älska det....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0